Shine bright like a diamond

Har strosat runt lite på överby med syster för lite julklappar, man får ju börja tidigt.. haha. Iallafall, nu kom ja hem och väntar på att alice ska komma förbi en stund. Sedan ikväll kommer clara hit! Blir en mysig dag idag igen, gött det med. Känner mig lite stressad med allt med jul och grejer, vet inte alls vad jag ska köpa till folk.. blir att ta en funderare helt enkelt. Vi hörs sen! ciao

Min grymma kompis Simon sjöng idag på överby med, helgrym. Lyssna på hans cover nedan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kajsa!:)
Vad tycker du att man ska ha för skor om man har stora fötter? Jag har ganska långa fötter, och det ser inte bra ut med skor som dr.martens, jag tycker att det ser ut som värsta ballongfötterna! vad tycker du att man ska ha för skor? Har du stora fötter? Lite konstiga frågor men..;)

2012-11-24 @ 19:22:14
Postat av: Anonym

Den där bilden som din vän Alice har lagt upp på instagram och som du själv har lagt upp här på bloggen för längeswdan, där ni har likadana stickade usa-tröjor eller något, där har du en jättesnygg klocka på dig! Vad är det för en klocka, och hur mkt kostade den, om du vet det?:) Är det en Daniel wellington? ;)

2012-11-25 @ 00:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0