You waiting for some beautiful boy to save you from this heartache

Hej på er! Ligger i soffan med mjukisarna på och är helt död i kroppen. Vi simmade ju förut idag i skolan och det är sjukt hur slö man blir efter badhus och kloret.. känner mig lite som en zombie. Dessutom gick jag, malin och emilia och käkade på Shangrilah efter så är alldeles mätt och go. Ska träffa tobias senare men eftersom vi slutade så tidigt ska jag nog bara ligga här och mysa lite innan det. Skulle ju gymma idag men fan, det får bli imorn. Hörs sen! Ciao 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Kajsa! Har lite frågor angående ekonomi linjen på måg, har sett att du redan svarat på en fråga om det men jag undrar lite mer specifikt, är det mycket plugg, vilka lärare har du och är dom duktiga på sin sak, hur skiljer sig linjen från det du jobbade med i grundskolan. Och kan du inte lägga upp och visa hur ditt schema ser ut? Kram

2012-11-27 @ 20:25:33
Postat av: Anonym

Hej Kajsa! Din blogg är verkligen superbra! hur många läsare har du?:)

2012-11-28 @ 15:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0