Favoritbilden på oss två

14 månader idag med mitt fina hjärta. Kommer aldrig kunna förklara hur mycket jag älskar dig, den kärleken du och jag har är den bästa kärleken jag vet och någonsin upplevt. I 1 år och två månader har jag fått bli kallad din, bara din. 10 224 timmar med en människa som inte bara älskar mig tillbaka, utan även får hela mig gå ihop och lyftas upp och orka ta mig igenom saker i livet, orkar se på saker i ett annat perspektiv och att orka vara jag ibland. Finns nog ingen som är så bra som du, och jag är så stolt över att få vara din och att kalla mig din flickvän, för det är det underbaraste jag vet. Att bara få vara i ditt hjärta. 


 

Kommentarer
Postat av: Rådbergán

Världens finaste par <3

Svar: du är la för go <3
Kajsa

2012-10-09 @ 16:33:44
URL: http://xn--elinrdberg-55a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0