Kallt!!

fuck va kallt de e !!! 0,9 grader och vad är de ja ser utanför mitt fönster... FROST! fyfan.. Det finns nog ingenting mer jag hatar än kyla, alltså verkligen ingenting. Spelar ingen roll om de "e mysigt på vintern" för kan man inte ens njuta av att stå utomhus utan att se ut som om man fått en pinne i rumpan så är de fan inget bra. Så! Kände att ja va tvungen att lägga ut mina aggressioner någonstans. Det var väll trevligt? Hoppas ni får en bra dag! :)
Ett litet "fuck u" i min vinterjacka just nu. Trivs inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool fast näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Svar: jävla sär
Kajsa

2012-10-17 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0