Lite saker ni inte visste om mig

* jag bara älskar att sova naken, den underbara känslan av ett svalt täcke mot huden är förfan obeskrivlig!

* hatar att äta frukost på vardagar, men på helger är det de bästa som finns. Då kan jag fixa en massa saker och göra rena rama brunchen, medans på vardagar så kanske jag äter en macka. 

* jag har aldrig gått i gymnastik. Alla andra tjejer i min klass när jag var liten gick i det och kan fortfarande göra värsta volterna och grejer, själv nöjer jag mig med en kullerbytta.. 

* jag solar ofta topless utomlands. vem hatar inte den där jobbiga randen av bikinin som syns ständigt under linnen m.m . Dessutom, vem fan känner mig utomlands? ingen. kommer jag någonsin träffa dom igen? nej. 

* Har lågt blodtryck, vilket gör att jag kan svimma i princip när som helst. Får ofta hålla koll på att inte resa mig upp för snabbt, äta med jämna mellanrum och inte slarva med måltider (vilket jag gör på frukosten som ni såg) och dricka mycket. Helst äta tabletter också men det orkar jag inte. 

* Spelade saxofon när jag var mindre, gick i det i flera år och var faktiskt riktigt duktig! Sedan kändes de mest som om jag gick i det för pappas skull så efter ett x-antal bråk slutade jag i det och ja, kan fortfarande tycka att det är väldigt charmigt med saxofonister, hade varit roligt att spela lite igen men har varken tid eller ork. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0