Shake it out

Unnar mig själv en riktig frukost såhär på onsdagsmorgonen. Det brukar förövrigt bli en macka att slänga i sig men nu när jag äntligen inte har lite stressigt så blev det en rejäl frukost så de hurrar jag för! Har hittat lite tillbaka kärlek till nyponsoppa, det är så fruktansvärt gott och även nyttigt! Man drack alltid det som liten på dagis och så, och jag känner mig som ett litet barn igen. Fruktansvärt gott!  
Tack för de fina kommentarerna igår, det värmer jättemycket! 
Nu ska jag äta upp min frukost och sedan dra mig mot skolan, vi hörs sen,
ciao! 
 
" 1 dl nyponsoppa ger det dagliga intaget av C-vitamin och är dessutom upppiggande och naturens energidryck" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0