Turkiet imorn!

Fyfan, har precis kommit hem efter värdens flängigaste dag. 
Imorses gick älsklingen upp tidigt medan jag sov till kl 11 typ, var ju ledig idag. Så jag åt lite frukost, tog cykeln eftersom jag hade den där från igår och cyklade till mamma, hämtade mina CV som mamma skrivit ut, cyklade till skolan och hämtade lite böcker, cyklade tillbaka til stan, fikade med massa, cyklade sedan hem från stan.
Nu har jag räknat ut att sammanlagt från igår då jag cyklade, så har jag cyklat 2 mil igår och idag. 
Och det känns i hela kroppen vill jag lova + all trängingsverk från gymmet igår. 

Nu är jag helt slut och ska ligga här och bara njuta av lugnet lite. Imorgon åker jag till turkiet, kan det bli bättre? 
Tobias kmr hit sen men det är inte fören sent på kvällen, och syrran kmr hem från oslo eftersom hon ska med på resan imorn. Så vi hörs lite senare!
Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0