Det är så fint att du tänker att du tänker på mig, jag kommer älska mitt liv snart

Kom hem från skolan och lyssnar lite på underbara llojd.
Funderar på att dra mig mot sportlife nu när jag ändå inte har så mycket att göra, klockan är ju bra halv två!
Föresten har jag blivit så sjukt trött på mitt långa hår, imorses stog jag och borsta det i 20 minuter och fick rent ut sagt kramp i hela armarna, det är ju så jävla långt! Men ändå är det ju det jag ville, har ju sparat det ett tag nu och inte klippt mig för att det ska bli långt, så får väll bestämma mig snart om det blir av en bit eller inte. 
Ibland är det gött att ha långt hår.. och när man plattar det blir det ju ÄNNU längre..
Gud va intressant för er att läsa, men ändå. 
Hörs sen, ciao! 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victor Norbäck

OJ! vad långt och fint hår du har kajsa! :)))

2012-09-23 @ 21:40:47
URL: http://www.facebook.com/victor.norback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0