Hearing every word, thinking it's true

Lyssnar på lite svag go musik och ska snart kila iväg mot bussen till skolan, som sagt egentligen skulle jag haft sovmorgon till 10, men eftersom vi ska hämta ut datorerna idag kl halv 9 så missar jag den, får väll sitta i skolan till 10 och fixa datorn och sånt. Segt! Efter skolan åker jag till överby med josse och mimmi, ska kolla på lite saker till resan i oktober. Men vi hörs ikväll helt enkelt! Ha en underbar dag, puss och CIAO
 
Ni mååste klicka här för en väldigt vacker sång. 








Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad går du för linje och på vilken skola? :)

Svar: jag går på magnus åbergsgymnasiet, Ekonomiprogrammet :)
Kajsa

2012-09-03 @ 11:19:20
Postat av: Rebecca

snygga bilder! :)

Svar: tackar! :D
Kajsa

2012-09-03 @ 12:48:44
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0