I will never be your corner stone

Har inte fått mycket gjort idag, tillägnade en timma åt att försöka lära mig locka håret med plattång på mig själv, kan bara på en sida.. haha, tog mig i kragen också och gick en promenad med pappa för att få lite frisk luft.
Nu blir det snart sängen, sitter med lite ansiktsmask och har tvättat håret, ska ta lite kvällsmat och sedan krypa ner, är konstigt nog fortfarande trött sen igår! Nästa helg hoppas ja på en lite mer livad helg, får hoppas det blir så med. Men nu säger ja godnatt till er och hoppas ni haft en skön söndag!

 Ses imorn, ciao! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väldigt vacker och har en otroligt bra blogg, dina texter och ditt sätt att skriva är underbart! Och det bästa med din blogg är att du uppdaterar ofta jämfört med många andra! Ta vara på snälla ord och kom ihåg dem, kram sötnöt! :)

Svar: Tack så otroligt mycket! Du gjorde min dag! Blir otroligt glad av sånna här kommentarer, dom värmer så himla mycket. Fortsätt läsa och säg till om det är något som behövs mer av/mindre av! kramis på dig!
Kajsa

2012-09-23 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0