TRÄNING



Kom precis hem ifrån tandläkaren och det såg fint ut och inga hål, najs! Därefter åkte jag och mammi till  Sportlife och fixade gymkort, och jag kan bara säga att jag är taggad! Har inte kunnat träna riktigt på skitlänge pga av mina fötter och har varit så otränad man bara kan bli. Nu ska jag hitta ett par bra skor som inte skaver på knölarna på foten jag har, så jag äntligen kan börja komma igång lite!

Mitt mål med träningen är att må bättre, få mer kondition, att bli starkare och kunna orka mera. Vet själv att jag med mitt låga blodtryck mår bra av att träna och att min kropp fungerar om jag tränar (vilket den alltså inte gjort på ett bra tag). Jag tänker helt enkelt satsa på det här för att jag ska må bra!
Dessutom har jag några mål tex att fixa fram lite snyggare rumpa och "rätta till formerna" lite, träna mina tunna armar och magen också, en hel del ben med. Jag tänker träna hela kroppen helt enkelt!
Ska försöka äta bättre också, är trött på att få de där sockerkickarna och må kasst. Kommer kanske lägga upp lite bilder på min träning och ja, hur det utvecklas m.m. 
Nu blir det ändring, TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0