schyrra då

Sorglig dag för blogg.se för idag byter jag bloggportal, jag gör ju så mycket här menar jag.. eller? Nä men tänkte att det kunde vara skönt med en liten nystart på en ny bloggportal som är helt helt ny för mig. Som sagt jag ska försöka komma igång igen, detta är ju liksom lite som en dagbok. Slog mig precis att många av er följt mig sedan "the really first start" och har varit med i både toppar och dalar, ni är guldvärda!
Så följ med mig nu så gör vi detta till en succé, MYZ

nattstad.se/kajsalecander
nattstad.se/kajsalecander
nattstad.se/kajsalecander

Och skulle det inte funka för mig med nattstad så byter vi självklart tillbaka hit + att alla gamla inlägg om kärlek, smärta och allt va ni nu vill läsa finns alltid kvar här. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hittade din typ 3 års gamla blogg när jag sökte på dig på bloglovin, då bloggade du verkligen super, med mycket musik och sånt! Tycker att du ska fortsätta med det på den nya bloggen :) kram

2013-08-26 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0