Hur dom är

Hej vänner! Ligger i värsta matkoman nu i tobias säng, har precis ätit massa räkor och gottis. Sover här med. Idag har jag pluggat lite och grejat, sedan åkte jag och tobias hit och bara tog det lugnt. Blir en fortsatt lugn kväll nu med. Imorgon ska jag iväg till överby för o fixa lite saker, och sedan ska jag träffa brudarna på kvällen. Blir en härlig fredag! Men nu signar jag ut och säger godnatt till er. Ciaooo!

Ni har väll inte missat oskar linnros nya låt? mums till låten

Tumblr_mher37zisd1qmvddio1_500_large

Tumblr_mia4t4htjy1ree3uzo1_500_large



Kommentarer
Postat av: Carolin

as bra blogg! :)

Svar: tack så mycket!:)
Kajsa

2013-02-21 @ 22:51:59
URL: http://carolinst.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0