If there are boundaries, I will try to knock them down. I’m latching on babe, now I know what I have found.

Kul med lite frågor som kom in iallafall, många frågor va ju flera i en, kul kul! 
Kom precis hem ifrån min älskling, vi båda var trötta o hängiga idag så jag åkte dit och vi bara myste och låg och kollade tv, bara tog det lugnt helt enkelt. Kan va skönt att inte göra någonting ibland och bara veta att man är nära honom. Pappa kom o hämtade mig, vilket var skönt för fyfan va jag mår illa av detta vädret, så jävla kallt och jobbigt. Fryser fortfarande sen vi gick en promenad idag på idrotten.. 

Nu ska jag äta lite och sen krypa ner i sängen, mår inte så bra faktiskt.. hoppas det går över tills imorn. Det är väll körtelfebern som fortfarande retas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0