Lät det gå, sväva på moln

Ligger i goa sängen och kom precis hem ifrån mimmi, eller emilia, för er som blir lite förvirrad när jag säger mimmi. Alltid kallat henne det sen vi var små typ. Skitsamma, vi såg på film, mölade chips och dipp o bara göttade oss. Imorgon blir det lite fix och sådant för på kvällen är vi tjejer bjudna till Tessan på tjejmiddag o festligheter eftersom hon fyllde år för inte så länge sedan! Kommer bli härligt o träffa alla tjejer igen och fira tessan på bästa sätt helt enkelt! Nu säger jag godnatt för är så jäkla trött, hörs imorn. ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra ett inlägg om dina jackor som du har haft/ska ha i vinter och nu när våren kommer, eller förslag till några som du tycker är snygga?:) gärna var dom kommer ifrån också! Kram

Svar: kan försöka göra det! glömmer av så lätt men påminn mig!! :)
Kajsa

2013-02-23 @ 17:13:05
Postat av: A

Hej jag undrar vart din vän Emilia kommer ifrån och vart hon är född ? :) jättefin är hon

Svar: hon kommer härifrån? eller va? haha.. hon är född 96 som jag :)
Kajsa

2013-02-25 @ 20:12:12
Postat av: An

Ja vilket land för hon har ju ett utländskt efternamn så hon är väl inte svensk ? =)

Svar: hennes föräldrar är ifrån Serbien och Kroatien :)
Kajsa

2013-02-26 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0