ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET KÖRTELFEBER

Jaha.. sovit ungefär 3 timmar inatt och det säger väll sig självt efter mitt besök hos vårdcentralen. Ingen halsfluss här inte, men däremot KÖRTELFEBER. FUCKING KÖRTELFEBER. För er som inte riktigt har koll på vad det är har jag tänkt skriva ut mina aggressioner på detta och förklara vad det är.

* svullnad av hela halskörtlarna och alla andra körtlar  (då snackar vi sjuka svullnader, snart kan ja knappt svälja mitt saliv längre) 
* skit ont i vid sväljning (laddat upp med isglass och drickyoghurt för det är väll ungefär det jag kommer äta de senaste veckorna, veckor tänker ni då? jo de ska ja säga er : 
* 2 veckors isolering från allt o allting (??!!) 
* inklusive att efter detta får man ta det jäävligt lugnt då man kan få bakslag och man kommer typ känna sig groggy efter dessa fasansfulla veckor
* läkaren sa att jag inte ens va på toppen av hur jobbigt det kan bli, så nu ska jag typ ligga här hemma och pilla mig i naveln och vänta på D-day typ, dagen då jag mår helvete. man kan alltså må så dåligt att man får åka in och ligga på dropp o skit.

SÅ! nu vet ni vad som väntar på er om ni någon gång får körtelfeber. 

fred peeps 

Kommentarer
Postat av: Ronja Palm

Usch och fy! Krya på dig Kajsa!! :)

Svar: tack så mycket! det lär behövas ..
Kajsa

2013-01-15 @ 11:55:02
URL: http://minipalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0