Happy new year

God fortsättning på er på det nya året! 
Själv hade jag en jättebra kväll igår, med massa fina brudar, mat, dricka, fyrverkerier, en massa regn dock och rätt kallt men hur som helst så kom jag hem halv 4 och kände att jag fan i mig firat in det nya året tillräckligt. Alla vänner var sjukt snygga i sina fina klänningar m.m, själv hade jag rätt mkt o stå i igår så tog knappt några bilder. Ska försöka få tag på några av andra någon dag som ni ska få se. 
Hoppas ni hade en lika bra kväll som jag ! 

Nu idag har jag sovit riktigt jävla länge med tobias, ätit mat och försökt komma igång lite men verkar som om de bara blir o dega hela kvällen med. Vi kollade på film också och bara myste. Ska fortsätta med detta så ni får ha en bra kväll så hörs vi imorn! Ciao 

här är iaf lite bilder jag lyckats få tag i och de få jag hade i mobilen! 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar du ha nån speciell spray eller nånting håret innan du lockar det? Vet att vissa bara använder sig av det efter att de har lockat, för att hålla kvar lockarna.. men min fråga är alltså vilka produkter du använder dig av och om du kan rekommendera dom!:)

Svar: nä jag använder inget sådant spray du förklarade, har dock ägt ett sådant som ska behålla lockarna, det var en rosa flaska från Loreal om jag inte minns del! Men den hade jag endast för att mamma köpte fel flaska.. men lockar ja håret och vill att det ska hålla (om det inte regnat) så tar jag mitt spray ifrån Kevin Murphy - Session spray http://www.harizont.com/manadens-kevin-murphy-produkt/ , tycker den funkar riktigt bra! :)
Kajsa

2013-01-02 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0