He knows

han vet exakt hur många sockerbitar jag vill ha i mitt te. han vet precis hur jag blir när jag inte ätit, han vet även när jag behöver äta. han vet när jag har ont i huvudet. han vet när jag behöver extra mycket gos. han vet när jag behöver  tröst och någon att prata med. han kan hela min kropp. han vet precis hur han får mig att somna. han vet precis vilka filmer, böcker jag älskar. han vet min absoluta favoritlåt. han vet exakt hur jag tänker (som om ja tänker högt). han vet vad jag älskar för mat. han vet att när jag säger nej så menar jag ofta ja han vet hur jag vill sova. han vet hur jag vill vakna. han vet hur han överaskar mig, får mig skina från topp till tå. hur han får mig gråta. hur han får mig skratta. han vet exakt hur jag ärsom en bok innantill och utantill. och jag är så jävla tacksam för det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0