Lets fall in love

Blir så sjukt glad av alla vänner och nära som faller in o blir kära. Det är nästan som om det är vår i luften redan nu. Jag kan inget annat än o bara le, känner mig nästan gammal som tänker tillbaka hur det var när jag var helt nykär och galen. Det gick inte en dag utan att jag inte tänkte på Tobias. Och fortfarande gör jag detta! Jag ska säga er att i förhållanden har man både motstånd och medvind, det kan vara hur bra som helst och ibland känns det jobbigt.Men utan lite motstånd kan man aldrig briljera. Inte sant? Och in the end, så ligger man här som jag på söndagsnätter och bara ler för mig själv, hur jag fortfarande älskar den här killen så sprudlande och underbart från topp till tå. 17 månader har gått, och jag minns så väl allt  roligt vi gjort tillsammans, och absolut de bästa första osäkra dagarna då varken han eller jag förstod att vi faktiskt verkligen tyckte om varandra. Den känslan var så härlig att känna, i hela kroppen. Och nu ser jag mina vänner och andra le lite extra och  jag blir så glad. För alla kommer vi någon gång upptäcka den känslan, vare sig man är 17 år eller mer eller mindre. Och för er som är lite osäkra, ta steget. I slutändan är det ändå värt det. Man lär sig så mycket under tiden. Jag trodde aldrig jag och tobias skulle vara tillsammans, inte ens bli tillsammans. Jag trodde helt ärligt att han skulle ta mitt hjärta och köra över det några varv. Gjorde han det? Nej, han har gett mig så mycket kärlek, omtanke, glädje, tankar om livet ja aldrig trodde skulle finnas, man lär sig så mycket av varandra. Känner du pirret? Go for it, för det där pirret är totaly worth the risk. Love is all you need - godnatt peeps 

KLICK

1349454228659277_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0