Old times, brings colours to new times. And new times gives you the best future ever

Har kollat på två filmer med mamma och pappa, som också är hemma och är sjuka. Rena rama sjukstugan här hemma ju! Imorgon åker dom till Rom, och jag ska till tobias och bli ompysslad av hans familj. Måste plugga lite idag, läsa histoira, psykologi, räkna lite matte, u name it. Det jobbiga är att jag knappt orkar, men får bita ihop, knarka lite ipren o köra igång o sen sova sova sova. Är så jävla trött på det här!

Clara skickade denna bild på oss två, från avslutningsfesten i 9an. Gud vad jag saknar det!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan inte du tipsa om vad man kan köpa till pojkvännen i födelsedagspresent och till alla hjärtans dag, inspirationen ligger på noll.. Kram

Svar: oj, har inte ens själv tänkt på alla hjärtans dag present! Men förra året köpte jag en New Era keps till Tobias, han blev jätteglad. Hans andra kepsar målade han och skit i! Det var en alldeles lagom present, tror den kostade typ 400. Annars kan man köpa något kul och lägga favoritgodiset där i, eller varför inte en t-shirt? Alla hjärtansdagpresent behöver ju inte vara så överorganiserat :)

Till födelsedagen kan man ju köpa något finare, som en fin tröja, halsband, armband, eller kanske en upplevelse? Jag vet ju inte hur din pojkvän är så det är lite svårt!
Men en konsertbiljett kanske han hade uppskattat? :)
Kajsa

2013-01-30 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0