Träning

Alltså, detta är ett schema jag kommer försöka hålla mig till. Sen om jag inte har tid vissa dagar till o träna, mycket i skolan eller är sjuk, u name it. Så får det vara så, då fortsätter jag bara med det nästa gång! Sen är jag inte så noga med att träna bröst men ska försöka klämma in det ibland då och då, även olika pass! Lördagar och söndagar står lite som ett frågetecken för mig för det är ändå min helg och då vill jag pusta ut av veckan, mysa med pojkvännen och sådant. Sen kanske jag tränar på morgonen eller på kvällen någon av dom dagarna, vem vet! Lite osäkert helt enkelt. Men jag ska försöka hålla mig till detta schema så bra som möjligt helt enkelt! Sen kommer det säkert se lite annorlunda ut ibland men så får det vara. Mitt mål är att få en slank, en aning muskulösare kropp och framförallt att må bättre, sova bättre, bli piggare. 

Måndag : Mage, rumpa, ben 
Tisdag :  Cardio & 1 h yoga
Onsdag: Rygg och biceps 
Torsdag: Vilodag
Fredag: Axlar ev. rumpa & mage
Lördag: Öppet
Söndag: Öppet

Den kost jag ska hålla mig till är inte något speciellt. Mitt mål är inte att gå ner utan att gå upp! Därför ska jag äta mycket fett och protein. Kommer äta som vanligt ungefär, skolmaten, äta god mat hemma och försöka äta mer mat framförallt, jag behöver det. Framförallt få i mig mycket antioxidanter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0