i go back to black

Ligger i sängen o är rätt seg idag, men gårkvällen var mysig! Vi var alla tjejer hos josefina där vi firade henne och elin, de fick massa fina presenter o så åt vi god mat och hade de trevligt. Efter det åkte jag till tobias där han och några grabbar satt så jag var med dom lite och tjöta innan jag slocknade i tobias säng. Jag och alexander som också sov där vaknade as tidigt idag så nu känner ja att ja e rätt trött.. jaja. Vet inte vad som händer idag, det regnar så man blir lite depp. Ha en fin dag ni iallafall, puss! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där bilden du la ut på instagram, varifrån är alla kuddar och täcken på den bilden?:) och var har du köpt sängen?

Svar: sängen är köpt på Mio och lakan,täcke och vanliga kuddar är från Mio och Ikea. De finare kuddarna i turkos är ifrån Indiska och den ljusrosa fluffiga kudden är ifrån Mio :)
Kajsa

2013-06-13 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0