Fire into the rain

Har varit en lugn dag, inget speciellt firande så utan efter skolan så gick jag och tobias till farfar och åt lite smörgåstårta och marängswish, mysigt! Fick även paket från tobias, två superfina hilfiger tshirtar och av farfar fick jag pengar. Sedan fick jag ju i helgen maaassa fina saker av tjejerna och av Oskar med. Men orkar inte ta kort på allting och visa er utan det får ni liksom se med tiden :) Av mamma och pappa var ju min stora present marsvinen och det är jag himla glad för, så jävla söta, sedan fick jag även en klocka i rosé men eftersom jag fick en likadan av tjejerna får jag byta den jag fick av morsi och farsi! På fredag är det lite släktkalas också :)

Nu har jag pluggat psykologi och ska  lägga mig, är sjukt trött men har haft en lugn och mysig födelsedag och varit med de bästa helt enkelt. Hade egentligen velat sova bredvid min prins inatt men blev inte så eftersom jag behövde plugga och skit, får bli en annan dag i veckan. Hoppas ni haft en najs dag, puss på er och tack för gratulationerna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0