Imorgon är en annan dag

Känner att jag behöver skriva av mig lite. Känns konstigt att fylla år imorn, eller, det känns typ ingenting alls. 17 år kanske inte är det man brukar hurra för mest i livet om man säger så. Men tanken av att det bara är 1 år kvar tills 18årsdagen är här känns så bra. Och ännu bättre känns det att ha klarat av ett år till. Så mycket saker har hänt liksom, och så mycket har jag ändrats och blivit en bättre person. Har varit många toppar och dalar av att vara 16, absolut, vad förväntar man sig liksom. Man är liksom där men ändå inte, nästintill lite hög varje dag typ. Man bara lever dag för dag och så plötsligt blir man ett år äldre, känns rätt skumt. Imorgon blir jag ett år äldre, ett år klokare och ett år med lite mer erfarenheter än vad jag hade innan. Livet trampar snett ibland, man går i kras, man skriker av lycka och man sjunger för glatta livet, men man blir klokare med åren och man lär sig så fruktansvärt mycket av alltihop, förhoppningsvis. Time to do that again, se vad livet kan innebära och ha med sig som 17 år. Sista året som omyndig ska spenderas på bästa sätt, första dagen börjar imorgon. Let's go! 

Tumblr_mjs08xzgsl1s0f7kro1_400_large

Tumblr_miwa5jdnwi1rh1wv4o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0