Lite tips!

Tänkte tipsa er som vill ljusa upp håret lite nu inför våren/sommaren om man inte vill slinga eller färga! Detta är ett shampoo jag köpt som jag tycker håller vad den lovar iallafall, använder den ibland lite då och då för att få en lite ljusare touch på håret, och jag tycker det funkar! bäst syns det en dag efter själva duschen tycker jag. Det är inte ett direkt silvershampoo men det bleker iallafall. Finns även i balsam och inpackning tror jag och kostar väll runt 60-70 kronor, inget överdrivet alltså! Jag köpte min i matbutiken så kolla ni där med :) 





Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar detta på brunetter med?

Svar: ja det ska det göra! iallafall ljusa upp det lite :)
Kajsa

2013-05-06 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0