Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här.

tjosan!

egentligen var det där "tjosan" ett alldeles för glatt hej för situationen. Jag är nämligen super duper trött och sitter nästan som en zombie och skriver det här inlägget. Whatever, här har ni mig. Zombie or not.
Skolan börjar imorgon, jag har köpt nya pennor, block, kalender och känner mig alldeles förberedd, elleeeer? 
Vete sjutton hur den här veckan kommer bli!
Nej, nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe och lyssna på lite mer håkan hellström. Finns det något bättre?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadska du ha på dig morgon, alltså första skoldagen? :)

2011-08-21 @ 22:59:41
Postat av: Anonym

Vart kommer skjortan ifrån? :)

2011-08-23 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0