Trollhelvetan

hallå!
idag ligger det som ett svart moln över trollhättan. Hela staden är förbannad och ledsen. 
Saabs konkurs , över 300 jobb som bara sådär, på en timma varslas precis innan jul. Har dock turen att mina föräldrar inte jobbar på saab men jag sänder många tankar till dem som gör det!
Så imorgon ska jag till tobias och peppa upp hans mamma och låtsas pappa, med julklappar och grejer!
Dessutom  hände massa saker idag som får mig så jävla arg på denna kuk staden. Skitsnack och grejer.. haters gonna hate!
NU ikväll var jag på julshow hos min gamla klass (emilia och josefins klass) vilket var skit kul, lättade verkligen på trycket denna kalla och mörka kväll. 
Har också fått tillbaka min kamera idag, men såklart när jag sätter på den så märker jag att batteriet är glömt i butiken, gött...



Kommentarer
Postat av: Amanda

vad var det för andra saker som fick dig arg?

Inget allvarligt va? :D Kram!

2011-12-19 @ 21:54:35
Postat av: Anonym

hur gör du en sån toffs så bollen ser så snygg ut? hahaha :D

2011-12-21 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0