Bloggsvar. älskar er !

Lisa om Någon slags "veckans tanke" för dom som orkar.:
Hej, jag har ett problem som jag absolut inte vet vad jag ska göra. Jag gjorde nyss slut med min pojkvän och så har jag en annan person som heter Alexander. Han har ställt upp för mig och vi har haft riktigt mysigt tillsammans. Han är en person som verkligen en kille ska vara. Men grejen är den att jag har en annan på mig som jag inte vet hur jag vill göra med. Han heter Christoffer. känner han knappt men han verkar trevlig. Jag vet att Johan gillar mig och jag tror att jag gillar han också men jag vet inte riktigt om jag vågar ta steget och hålla på med en kompis igen. min förra kille var jag bästa vän med innan men det tig slut och nu pratar jag inte ens med han. Vem tycker du jag ska välja?
svar: oj oj oj.. Alexander verkar som en bra kille som ställer upp och finns för dig i alla väder, så han sätter jag verkligen på 1a plats. Att gå tillbaka till Johan som är en vän känns för mig, som precis gjort likadant inte helt rätt. Ibland kan så fin vänskap gå förstörd och jag tycker du ska avstå från det, men känner du att det känns rätt, så kör på!
Christoffer tycker jag du kan plocka bort med en gång för de andra killarna känner du ju och du vet deras svaga respektive starka sidor, och den här Christoffer är lite okänd och mest snygg, eller har jag fel?
Jag tycker du ska sattsa på Alexander. Men ta det lugnt, gå sakta fram och se efter! Kärlek är inte att hitta någon att leva med, utan någon att leva för.

Kram på dig!

En tjej om Någon slags "veckans tanke" för dom som orkar.:
Starka ord..!
Svar : det blir så ibland! men nu är jag back on track.

Anonym om Någon slags "veckans tanke" för dom som orkar.:
du behöver verkligen en stund för dig själv <3
svar : kan vara så <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

förlåt men jag skrev fel. Johan hette min förra kille. han som är johan i texten är Alexander. jag har känt han ungefär mer än 1 månad. och jag älskar verkligen spendera tid med han. men jag vet inte om jag vågar ta ett nytt steg eftersom vi är så bra vänner. men ändå känner jag att jag verkligen smälter för han. Vi brukar bara vara jag och han. vi lever i nuet och de är nog verkligen de jag egentligen skulle behöva. har du ngt liknande nu eller har du haft? snälla hjälp mig. vet inte hur jag ska göra..

2011-07-14 @ 00:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0