Sänker musiken och låter alla sjunga med

Anonym om Awsome låtar:
kan inte du visa upp alla dina converse?
svar : jo, på tisdag! :)

hallå där mina fina!

kom hem från kusten för ca en halvtimme sen och det känns skönt att vara hemma igen! dock har jag haft en hiskeligt rolig helg med Lisa och ja, vi har gjort allt det där vi behövde göra. Skrattat gånger tusen verkligen, både bara vi två och med andra. Träffat nytt folk, studerat livet och ja, im ready to live again! Rotade lite i pappas garderob och kolla vilken ursnygg gammal vintage Adidas tröja jag fann! Är den inte snygg? cykelbyxor och converse känns som gjord för den.





Kommentarer
Postat av: elin

Jag har nästan exakt en sån. Min kommer också från pappa! Fast den är i gul, rosa och några fler färger :)

2011-07-11 @ 18:59:54
URL: http://elinehner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0