Fest hos mange?

Anonym om Lite bilder ifrån grekland. Hemma nu!:
vart i grekland var du ? ;)
svar : jag var på en liten ö som heter Korfu :)

mathilda om Converse - svårt val:
jag har själv precis köpt mig ett par vita höga converse och det är kanon, passar ju till allt. men sen så är jag ju väldigt knä svag för seglar stilen, men höga helt klart!:)
svar ; ja, dem jag har nu e ju vita o låga, passar verkligen till allt. men samma här , är jävligt knäsvag på de andra! kanske ska våga mig på dem ist och sattsa på något nytt ? :)


hej på er babes!

kom nyss hem, varit en fullspäckad dag, dock väldigt impulsiv! haha. 
i morses vaknade jag av ett samtal ifrån John så åkte o tog lite morgon kaffe/fika med honom hemma hos han och hans katter, det var väldigt trevligt vill jag lova. Sedan ringde Daniel så vi åkte och tog ett dopp på utebadet och snackade lite, sedan efter det var de hem fort som fan för o träna o direkt efter de åkte vi några till staden i myggvädret. Jävlar vad mycket mygg det är ute..


Kommentarer
Postat av: Josefin (a)

Svär inte qvinna! :*

2011-06-29 @ 16:20:22
Postat av: Närkommen sexbomb*

Må säga att de va den största spindeln som jag sett i hela mitt liv. PS: Ring sedan! :*

2011-07-04 @ 08:32:10
URL: http://dansbandsbögarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0