Set the world on fire

Du var varm, en aning sorgsen och kanske en aning fundersam. Jag ville krypa tätt intill, men skyllde på min dåliga tidsuppfattning. Stod och väntade vid din port, med magen ut och in. Kände dina läppar, smakade på ditt sätt att vara. Glömde av vad som kunde hända med mig därnäst. Drömde om dig olika nätter, flera nätter i rad och var en prinsessa. Sprudlade en helg och drack lite vin, smakade på oron. Oron att förlora det som snart skulle bli allt jag någonsin velat ha. Men hur ska man veta? När man är korkad, kär, förblindad och orolig för att tiden ska ta slut. Du var allt, och du är ännu mera nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni gjort slut?

2011-11-27 @ 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0