Hela världen är så underbar. När man är korkad, tom och glad.

förlåt förlåt förlåt!

bloggen har fått ligga lite åt sidan några dagar, har nämligen pluggat och haft ett jävla ståhej med prov o inlämningar och skit.
Ska försöka ta tag i era kommentarer så fort jag kan, kanske imorgon!

Nu har jag precis varit och checkat premiären av Fright Night 3D med emilia, helt jävla sjukt bra film! dock läskig..
men jävligt bra som sagt.
Imorgon ska jag passa småkusinerna på dagen och framåt kvällen vet man aldrig vad som står på schemat!
puss på er babes.

min fina prins <3

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker du?

2011-10-17 @ 23:13:40
Postat av: Anonym

När började du dricka kajsa...!

2011-10-21 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0