Everything that happens from now is paralyzing

hej vänner.

åh jag ber ännu en gång om ursäkt för min dåliga vistelse här på bloggen, statestiken går neråt, jag deppar över att min kamera inte är här, så jag har lagt bloggen åt sidan lite sisådär.
Om ni vill veta vad jag gör i stället så är det att lyssna på Bon Iver och dricka alldeles för mycket te, rusa och kissa ut allting och sedan tillbaka till samma anda igen.
Ungefär så ser mitt liv ut just nu.
så fort min kamera kommer hem igen, ska jag göra om bloggen för gott och bara lägga in en massa bilder och bloggen ska handla om sånt den aldrig fick tid att handla om. Know u know!



Kommentarer
Postat av: hannah.l

Hej Kajsa! Älskar din blogg! har läst den enda sen du typ skapade den!! Men det är en sak jag undrar, vad hände mellan dig och Pontus? kan du berätta lite om er?



Kram

2011-09-24 @ 02:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0