Jag älskar dig

Jag kommer aldrig kunna förklara eller beskriva hur mycket jag älskar dig. Det är bara mer och mer för varje dag som går. Att jag träffade dig kan varit det bästa i hela mitt liv. Hur ensam, ledsen, arg man än är så får du mig alltid på fötter igen och du är världens finaste klippa att luta sig emot ibland. Kommer så väl ihåg när vi träffades i somras och jag tror att jag redan då insåg att du var speciell. Idag vet jag, att utan dig vore jag ingenting. Det har gått snart 7 månader sedan vi insåg att det var vi två, hur plural blev singular och hur vi ville skapa något. Jag är så otroligt glad att jag hoppade rakt ut, kastade mig i dina armar och gav dig mitt hjärta. Och bara sådär, så fick du göra vad du ville med det. Och du har fått mitt slitna hjärtekrossande hjärta att läka ihop och bulta bara för dig. Varendaste slag känns i hela kroppen, det ilar och skriker efter dig. Jag vaknar varje morgon med dig på tankarna, och somnar varje kväll med dig i tankarna. Jag saknar dig hela tiden, kan knappt kontrollera mig själv utan dig vid min sida. Det är så fint att komma till dig, bli behandlad som en prinsessa och skratta som om det aldrig tar slut, du får hela mig att skratta och bubbla av glädje. Jag älskar att ligga på ditt bröst, du håller om mig och man känner sig tryggare än någonsin.
Vad satan vore jag utan dig?
Och det spelar ingen roll hur mycket du klagar på din kropp, utseende, eller vad det nu än är, du blir bara vackrare och finare i mina ögon hela tiden. Jag får fortfarande rysningar i hela kroppen av att bara se på dig, och det är som fjärilar i magen.
Du är världens finaste pojkvän, och jag gråter av glädje att just jag får vara din. Jag älskar allt med dig och jag älskar dig med hela kroppen, sinnet, själen och hjärtat, i varenda ven och blodåder pumpar blodet för dig.
Och det kommer alltid göra det!
Du är värd allt.

/din Kajsa


Kommentarer
Postat av: Elin

Så sjukt fint skrivet kajsa!

2012-02-27 @ 23:06:04
URL: http://elinehner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0