PS : I LOVE YOU





ETT HALVÅR
6 MÅNADER
42 VECKOR
182 DAGAR
4380 TIMMAR
Så länge har jag älskat dig från topp till tå, till djupet av mitt hjärta.Minns första gången vi träffades, första kyssen, och speciellt när du lyfte upp mig i ett publikhav till min favoritlåt med Linnros. Hur vi kysstes under fyrverkerierna och hur du första gången tog min hand i din.Minns alla stunder, bra som dåliga.Jag kommer aldrig kunna sätta ord på hur mycket jag älskar dig, hur rädd jag är om dig, eller hur mycket du betyder för mig. Det bara finns där, i hela hjärtat.Älskar att ligga och höra dina andetag om natten, älskar att få andas ikapp med dig. Att bara veta att du alltid finns där, är världens bästa lycka. Ingen någonsin kommer överträffa dig, du är allt jag har och det absolut bästa jag vet. Vem sjutton kunde tro att ett parti "finns i sjön" kunde leda till något så här underbart?
I 6 månader har jag varit din, varendaste dag. Och jag vill vara det länge länge till. I 6 månader har jag vaknat upp med ett leende och somnat med ett leende. I 6 månader har du funnit i min tankekraft 24/7. I 6 månader har jag skrattat, gråtit, varit lycklig, varit rädd, varit glad, jag har varit allt med dig. I 6 månader har jag upplevt kärlek när den är som bäst, sådan där kärlek flickor bara får uppleva i filmer. Jag har upplevt verkligheten, jag har blivit älskad på riktigt. Jag har älskat på riktigt.
Och Kommer aldrig sluta älska dig.

För vad vore jag, utan dina andetag?

Kommentarer
Postat av: gabi

Hej") brukar du och din pojkvän skriva "<3" till varandra hela tiden? Vad tycker du om att göra det? Är man tråkig ifall man inte skriver det eller tvärtom? (och nu menar jag i smsform och sånt)

Fin blogg och grattis till er!!!!!

2012-02-09 @ 17:02:47
Postat av: Sara

Hej fina Kajsa!



Ni verkar ha det bra tillsammans och ett STORT grattis till er! Jag har också en kille men vi har varit tillsammans i drygt 5 veckor. Har ni "legat" med varandra någon gång, ursäkta för den privata frågan men jag har lite svårt med sånt, ska man eller ska man inte? Snälla berätta hur ni gör?

Kram på dej fina Kajsa!

2012-02-09 @ 18:58:57
Postat av: anna

Grattis till er! :)

och en fråga när det gällde dom där vitamin B5 tabletterna eller var de nu var..hur ofta behöver man ta dom? och blir det inte dyrt att köpa nya hela tiden?

Ha det bra och fortsatt lycka till med tobias!

Kram!

2012-02-09 @ 20:15:19
Postat av: benedict

go jävel må ja säga

2012-02-11 @ 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0