Half of my heart

Igår träffade jag  Josefina och Emilia en stund och sedan efter lite fläng och grejer och stress framförallt, så hamnade jag och josefina gråtandes i min säng och världens bästa film The notebook.
Kan verkligen tipsa om den för er som inte sett den, det är världens finaste film som en vän till mig tipsade om för längesen. Så sjukt fin! Ni kommer störtlipa.

Nu idag så ska jag till stan med josefina och emilia lite fort såhär på morgonen och sedan blir det hem för att hjälpa till inför syrrans 20 årskalas. Kan inte riktigt fatta att hon fyller hela 20 år, känns som igår då hon bodde hemma och vi retades jämt.
En mycket bra låt!



Kommentarer
Postat av: Selma

Hej fina du! Jätte fin blogg måste jag säga först :D

Men nu till min fråga, vad har du Emilia och Josefin tänkt välja för linje på gymnasiet, för ni är väl 96or om jag har rätt?

2012-01-06 @ 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0