Jag kan göra allt för dig

Jennifer om Tips för er som vill ha långt hår!:
Skulle du inte kunna skriva lite om de där kevin murphy inpackningarna? Är det något du använder eller bara något du hört talas om? ;) Vart kan man hitta dom och är dom värda priset? Vad jag vet så kostar dom ju ett par hundralappar.. ;)
Svar : Kevin Murphy inpackningarna är riktigt bra tycker jag. Jag brukar låta dom sitta i 20-30 minuter och då känns det som om håret blivit jätte mjukt och dagen efter är det jätte fint och har fått tillbaka och reparerats :) Jag använder bara den inpackningen, eftersom min farbror jobbar på Kevin Murphy och då köper vi oftast av honom, men dom finns att köpa på typ salonger där dom både säljer produkter och klipper, tex klipparna här i stan eller på lite andra ställen! Jag tycker dom är värda priset, visst det finns säkert någon inpackning som kanske är billigare och är lika bra men eftersom jag är nöjd med dessa så :) vet inte vilka priser dom faktiskt hamnar på, det är nog olika men du kan ju kolla efter lite billigare, men kolla så dom innehåller Kreatin!

Anonym om Du vet ditt snack, vad jag klarar av:
Hej, grym blogg! Men hur får du ditt hår så vågigt? Blir de så av sig självt eller flätar du det? Och om du gillar Selena Gomez så har jag hittat en jätte bra film som hon är med i "Monte Carlo". Den är värd att se! :) xoxo
Svar : Mitt hår är vågigt i grunden men ibland sover jag med inbakad fläta så det blir lockigt dagen efter! :D det är bra och sliter inte på håret som tex det gör att locka det med tång! 
Får kika på den! är inget fan av henne men den kanske är bra ändå!

_____________________________________________________

Känns så oerhört roligt att ni kommit igång med att kommentera! Riktigt jävla kul faktiskt!
Idag har jag bara tagit det lugnt med emilia, vi har käkat gott och sedan åkt hem och bara tagit det lugnt och käkat lite till. Alltid lika mysigt att träffa den bruden. 
Nu ska jag spela lite gitarr och tänka på min babe som är i egypten, hur jävla brun kommer inte han vara när han kommer hem..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad skulle du rekomendera att jag ska göra om de är en kille jag gillar men inte vågar prata med. Jag antar att de är de typiskt gammla töntiga jag att jag inte vågar de men jag är väldigt blyg och har kanske inte den bästa sjävkänslan. Skulle vara jätte tacksam för svar! /en stamtittare

2012-01-04 @ 23:35:28
Postat av: anonym

Hej! Vad är det pinsammaste du har gjort?

2012-01-05 @ 01:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0