Lät det gå, svävade på moln

Hej mina fina!

Igår låg jag uppe hela natten för att kunna skriva ett sista sms när Tobias skulle åka halv 4, vad tror ni inte hände? Jo jag slocknar vid 3 , en halvtimme innan och svarar inte alls och bara dog typ.
Så vaknade nu halv 2 .. helt sjukt. Och mobilen är söndersprängd av sms och telefonsamtal från min prins ;/

Idag vet jag iallafall inte vad jag ska göra, vaknade ju så sent så blir att fixa käk med en gång, och sätta mig för att skriva ett CV tror jag. Börjar bli dags att leta sommarjobb och likaså lite extrajobb!

Vi hörs senare!

saknar mycket av det här..


Kommentarer
Postat av: johanna

Halluu,

Dina bästa tips på att skriva en bra CV? Vart skulle du vilja sommarjobba om du fick välja själv, alltså ditt "dröm sommarjobb"? Och vart har du tänkt att söka sommarjobb? Förresten har du några bra tips på dålig hy?

Kramis!

2012-01-04 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0