Lights will guide you home

Hallå där mina fina!


uppdateringen är på topp som vanligt.. eller.. men ändå hade vi besöksrekord här idag! 192 stycken unika och en massa massa sidvisningar, sönderbra ju! men kom igen med kommentarerna! :)
har verkligen inte haft tid med bloggen dessa dagar, men ska försöka bättra mig , det lovar jag. Imorgon tex ska ja försöka lägga in lördagskvällens iphone bilder. om dom inte är allt för suddiga. 

Träffade tobias en stund idag och hämtade lite grejer som jag glömt hos honom, vi har också idag bokat biljetter till en helgtripp till Oslo för att hälsa på min syster, ska bli mycket trevligt! Den 3e februari ska vi åka jag och prinsen :)

image description

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skulle inte du kunna berätta om din familj och dig själv och även din kille .

2012-01-24 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0