I wish those days, come back for more

anna om Nevermind I'll find someone like you:
hej hej! såg din jätte fina säng på bilden..lite sugen på att se hur ditt rum ser ut :) kan inte du lägga ut bilder på ditt rum? ganska snart också skulle vart bra! <3
super bra blogg du! kramkram

svar : hej på dig! Jo det ska jag kunna försöka fixa nu i helgen! håll utkik helt enkelt. tack så mycket och fortsätt att läsa, kramis! :)
_________________________________________________________

kvällen har varit sisådär alldeles perfekt, tillsammans med bon iver satt jag på altanen här ute i 25 graders värme (på kvällen), på radion sa dom att tropisk värme skulle komma in över natten och ja, det kan jag garantera att den gjorde! Mareld vistades i vattnet också ,riktigt vackert. Nu ska jag fixa mig och sedan krypa till kojs, adios amigos.

passande låt , Mareld - Lasse W


Kommentarer
Postat av: Hanna Rydén

Den där låten är så bra :D

2011-08-27 @ 07:46:09
URL: http://speazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0