Som en mesil, kommer funka och måste funka

hej vänner!

Idag är det en väldigt onormal dag , lite så där extra ordinary. Jag har gjort saker jag aldrig brukar göra. Tex just nu, så sitter jag och lyssnar på jazz, vilket är högst ovanligt. Men ack så vackert!
Och jag gick till biblioteket förut, och lånade mig två böcker med höga förväntningar. Det var längesedan jag gick till biblioteket helt självmant, men benen bara traskade på. Högst ovanlig dag alltså.
Imorgon ska jag klippa och slinga håret, längtar !

Kommentarer
Postat av: Klara

"Syskonkärlek" är hur bra som helst! :o

2011-08-30 @ 19:22:10
URL: http://klarax.blogg.se/
Postat av: Linnea

Alla dom böckerna är super ! :)

2011-08-30 @ 19:41:13
Postat av: anonym

Katarina Von Bredow är verkligen bra!

Och de böcker du lånade är en av mina favoriter!

2011-08-31 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0