Vart jag mig i värden vänder, står jag här med tomma händer.

Anonym om Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här.:
Vadska du ha på dig morgon, alltså första skoldagen? :)
svar ; min kamera är urladdad men jag hade på mig spetströja med bandeau under och svarta jeans, med ett par svarta pumps till! :)

hej på er vänner!

första skoldagen är avklarad och här sitter jag och gråter till ett kasst schema och skrattar åt livets ironi.. men dagen blev snabbt bättre med en sväng till både stan och överby med emilia och vi tog också en fika. Hur mysigt ?! 
Nu ska jag lyssna på musik, deppa lite till och vara så tonårig man bara kan bli. Adios amigos !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa ditt schema? :) eller skriva hur du går eller nått :)

2011-08-22 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0