Får ingen luft, blir knuffad runt. Jag dansar men känner ingenting alls. Allt snurrar runt.

Anonym om Trollhelvetan:
hur gör du en sån toffs så bollen ser så snygg ut? hahaha :D
Svar ; oj, jag vet inte, jag bara sätter upp det. Ibland blir det bra, och ibland inte! gör som en hästsvans fast jag inte tar ut allt hår liksom!

______________________________________

Hej !
Kom nyss hem ifrån avslutningen, är så jävla gött med jullov ! Dock är jag ganska nöjd över betygen, fick VG i det mesta, och 1 MVG och 1 G, helt ok betyg och jag har höjt mig i två ämnen, men känns ändå surt att inte få MVG i det man ville, blir att bättra på det i vår. Hoppas jag iallafall.
Nu ska jag bara sitta och mysa och längta efter emilia imorn, behöver bli lite glad!

Kommentarer
Postat av: Mia

SÅ jävla duktig är du kajsa!! Skulle också villa ha så bra betyyg! Vad fick du mvg i? du måste ju vara skitnöjd, det skulle jag vart iaf!! :)

2011-12-21 @ 21:35:19
Postat av: johanna

Håller med föregående talare, måste vara underbart att ha sådana fina betyg! Grattis!! :) Vad fick du G i? Jättefin blogg, som tillhör en duktig bloggerska!

Keep up the good work!

God Jul & Gott Nytt År! :)

2011-12-22 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0