Fjärde gången den här kvällen och vem räknar på det.

ella om If you ever change your mind, call on me:
vad säger dina föräldrar om att du har en kille hemma hos dig?
Och kan du börja med "veckans tanke" igen? GRYM BLOGG
svar : dom gillar tobias så det går jättebra! tack så mycket verkligen! jo det kan jag väll försöka med! :D känns som om ingen läser det bara..

sofia om I cant make you love me if you dont:
vart är outfiten ifrån? snyggt! när är de köpt?? ;D <3
svar ; skjortan är köpt på monki för rätt längesedan och jeansen är ifrån gina tricot (serena jeans) :D 



Kommentarer
Postat av: olyckligt kär..

Hej Kajsa!

Jag är olyckligt kär i en kille, som jag vet att du känner och är kompis med.

Jag har gillat honom som mer än en kompis i lite mer än 3 månader, tror jag. Problemet är att jag inte vet om han är kär i mig eller inte? Ibland verkar det som om han är det, men ibland är det som om han inte vet att jag finns.

Vi går i samma klass, så vi träffas och pratar med varandra varje dag. Jag är ganska säker på att han vet att jag gillar honom, men jag är inte helt säker. Och jag vet inte heller om han gillar mig, fast mina kompisar tror starkt att han gör det. Men frågan är: hur kan jag få veta om han gillar mig? Jag är alldeles för feg för att fråga eller ens säga att jag gillar honom. Hur skulle du göra i min position? :)

Jättebra blogg, förresten <3

2011-12-10 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0