Slow dancing in a burning room

hej där!

sicken dag det varit! Upp tidigt för att åka till vattenpalatset med min fina pojke, och kul hade vi! Kändes bara fett random och framförallt litet! När man var mindre och var där var allting så himla mäktigt..
Sedan åkte vi tillbaka till THN och käkade sushi och därefter hem till mig för mat+bingolotto med min familj. 
Riktigt mysig dag!
NU ska jag bara kasta mig i sängen, kolla lite gossip girl och sedan sova. Är sjukt trött! Tagga nyår föresten!!!
Fortfarande lika bra som första gången jag hörde den! 


Kommentarer
Postat av: Jko

hur ska du fira nyår? asså ska du fira den med din familj eller ska du på fest? :)

2011-12-29 @ 23:21:29
Postat av: Trogen läsare

Jag tycker du ska spela in en cover på ''Slow dancing in a burning room''. Hört att det är ett hett förslag av många så kör på det!

Låten kommer passa dig som handen i handsken! Sköt om dig!!!! :P

2011-12-29 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0