Snälla möt min blick en allra sista gång

hallå där!

har precis gjort klart allt plugg inför imorn och känner mig nöjd, ska nämligen redovisa imorn om veckans nyheter och gud vad jag hållt på med detta. I en vecka har jag suttit och antecknat alla nyheter som gått på TV, har suttit som bänkad i soffan varje dag kl 10. 
Nu blir det att duscha, krypa ner i sängen och kolla lite gossip girl, dricka lite te och sedan sova. Har utsätts till Lucia så imorgon blir det att lussa 3 gånger för alla på skolan, herre..
en av kents oslagbara låtar!
föresten ska dom spela i Göteborg den 14 juli, gissa vem som är sugen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad ska du ha på avslutningen?:)

Fin blogg!!:)

2011-12-14 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0