You got everything you dreamed of, now.. remember who you actually are.

Felizia ([email protected]) om We going down:
Kan du inte lägga upp lite mer outfit bilder? Älskar din klädstil!
Svar ; Ni vet ju hur kass jag är på detta och speciellt nu utan kamera, men ska försöka! tack så mycket!

Klara om Vad gjorde vi med tiden?:
Vart redigerar du dina bilder? :)
Svar ; redigerar typ inga bilder men oftast i Photoshop om de skulle ske! :)

__________________________________________________

Borta bra men hemma bäst!

sitter och fryser och ska koka mig en kopp te lite såhär på söndagskvällen. Idag är det andra advent och jag har fortfarande inte riktigt insett att det snart är jul! Helt sjukt.. 
Imorn börjar en ny vecka och jag har mycket kul att se fram emot! 

Måndag ; Solosång efter skolan och sedan träffa min prins
Tisdag ; MÅG och NISSE har gymnasiemässa vilket jag måååste gå på för jag har ingen aning om vad jag ska gå!
Onsdag ; Först låtskrivarkurs och sedan ska jag till folkets hus och kolla in musikalgrejen för att se om det är något för mig!
Torsdag ; ännu inga planer
Fredag ; 4 månader med min prins så det ska firas, sedan på kvällen vet man aldrig

Men måste plugga en del i veckan också, så det är en riktigt händelserik vecka helt enkelt! 
Puss på er så höres vi imorn.

Kommentarer
Postat av: text

är det sant att pontus tog din oskuld?

2011-12-05 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0