Once upon a time u where mine

elin om Från Topshop:
UNDEEEERRRBARAAA! HAFFFFFAA! <3
svar : ETT MÅSTE!

josefin om Från Topshop:
jag såg dig på fallens dagar & såg att du hade på dig en svart tröja, jävligt snygg va den ! :D
kan du lägga ut en bild på den & skriva var den kommer ifrån ? :)
jätte fin blogg, forsätt så :D
puss!

svar : kan du beskriva den?  vet knappt själv vad jag har för kläder, haha! men var den stickad tro?
kan det vara den du mena? :) tack så mycket! kramis! <3
_______________________________________________________

nu bär det av till smögenbryggan med min fina vän alice, ses senare helt enkelt!
får se om jag får med mig något hem, känns som om jag vill åka dit minst 1000 ggr till i sommar innan jag köper :d


Kommentarer
Postat av: j

spets på armarna en vanlig svart tror ja ;)

kram

2011-07-22 @ 23:18:45
Postat av: j igend

du hade ingen byxor under,

uringad där bak !:D

2011-07-22 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0