Another day for you and me in paradise, but think twice.

Anonym om In the air tonight:
Men hey, vilken min blogg! Hur gör du för att ha så fin hy, förresten?:)
Svar ; förr åt jag mycket vitamin B5 tabletter men nu blir det knappt 1 om dagen, men försöker äta dom när jag kommer ihåg (tabletter som är bra för hyn) men annars så tvättar jag ansiktet med Neutrogena och andra produkter som Cliniq m.m , varje kväll och är noga att ta bort sminket m.m! :) 


har precis varit och käkat hos farfar och nu blri det att mysa ner i sängen och kolla några avsnitt av gossip girl och tagga skola imorn, elleeeer? 

image description


Kommentarer
Postat av: Daria

Saknar du inte Pontus ibland? Med tanke på att han varit din första kärlek? :) Fin blogg, skulle dock varit lite roligare med lite mer bilder! :D

2011-11-14 @ 17:04:39
Postat av: erika

varför ska alla ta upp saker om ditt ex ?? Och få för säg att du saknar han, Vad har de med din blogg o göra ens!

2011-11-15 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0