Så rätt att du ska göra misstag, så att jag ser svart och vitt

hej vänner!
lyssnar om och om igen på låten jag länkade häromdagen och bara tar det lugnt. 
Ska snart koka mig en kopp te och bara sitta och fortsätta med denna ångestfria söndagen.
Känns underbart med lov imorgon verkligen, har också fixat klart presenterna till C&E och är jätte nöjd.

Fick också reda på att min novell till nobelltävlingen fick MVG (ännu vet jag inte om jag är en av dom som gått vidare i tävlingen men jag är en av dom 7 som lottas av våran klass att gå vidare till stora "finalen"! ) är superglad.

Kommentarer
Postat av: anna

nobel*

2011-10-30 @ 16:47:28
Postat av: Anonym

Shit va kul Kajsa!!!:-D

Kan du inte lägga upp den här på bloggen?:-)

2011-10-30 @ 18:14:28
Postat av: Josefin

Håller med Anna! Blir jättenyfiken! :D

2011-10-30 @ 18:54:43
Postat av: Josefin

oj såg fel haha. trodde att de va "Anna" som skrivit den över mig. menade att du skulle lägga ut den haha :)

2011-10-30 @ 18:59:52
Postat av: Hanna a

vilka i din klass är nominerade förutom duu??



btw, novellen kommer säkert vara bland de 3 bästa på hela skolan - den var gryyymmm!! :D:D

2011-11-20 @ 14:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0